26 April 2011

apeeee pun x bleh!! [Tuesday, 5:10pm]

niat di hati dr last week nk update
tp silalah salahkan sistem blogger ni..
sbb aku nk masuk x boleh2
syukur..dpt "tembus" gak akhirnya
bolos saja dinding itu~~~hooray!


perihal manusia yg x pnah puas ati ngan org len~~
itulah yg berlaku pd aku smenjak dua menjak ni
aku pun x tau pe yg depa x puas ati
kalu dulu knonnya kitalah intan payung
smuanya la..
skrg...booo!
aku geram bila keadaan ni menular pd org len
yg aku pasti aku x penah wat salah pd depa
and pd yg mulakan tu pun aku rasa aku x wat pe2
kalu sndiri dia terasa itu dah jd SALAH aku ke?
kalu aku x wat pe2 tiba2 dia nk melenting..
SALAH AKU JUGA KE?


hai..lantak la
aku de blog utk luah pe yg aku rasa
dgn idup aku yg makin bizi [smpai nk cr bF pun aku x de masa!]
nk ronggeng2 ngan adik aku pun still berkira
pe lg yg depa nk hrapkan dr aku?
depa nk bersuka ria suka hati depalah
aku mlas nk masuk cmpur dah
terlajak kata smua org tahu
terguris hati de yg amik tahu ke?


p/s: pe punya bangang la aku masih lyan "depa" yg mcm tu..
apeeee pun x bleh..hahaha

2 comments:

Jue said...

huhuhu saya faham apa yg awk rasa..coz...saya pun slh seorang yg ntah kenapa ade jea yg dengki ngan saya...aishhhh

ignore jea org cam nie...:-)

amarnie_zizan said...

thanx for ur advice..wpun org kata lumrah dunia tp sy mmg benci sikap2 cmni..nk kita je faham diaorg..diaorg de nk faham idup kita ke? huhu sorry terlebih emosi..tp mmg da bosan lyan depa2 ni..btw i will follow ur blog back v(^o^)v

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails