26 April 2011

benci jd suka..hahaha [Tuesday, 5:26pm]

itu lah pesan org tua2
jgn benci sgt2..nnti suka br padan muka
yeahhh!!
seantero dunia tahu aku sgt benci pd jB
[justin bieber la!]
dgn rmbut konon2 nk tiru beatles
dan dgn suara yg mcm perempuan
pe la yg de kat mamat sekor ni?

last week
akibat terbaca review filem ni kat blog zuzu
and smemangnya sbelum ni aku da tgk trailernya
bersemangt btul adik zuzu kita!
siap jd kan profile pix gambo jB lg
aku pun pe lg...
g la ke big cinema ngan dikya
nk lyan 3D punya pasal
btw hari sbelum dload kat etenet
tp x bper puas ati sbb blur giler
yelah! x de glasses 3D
hahaha

so..bila abes lyan
1 word...awesome!
aku ibarat duk di madison square garden
suatu ketika dulu vCD konsert n'sync live dr situ yg slalu aku lyan
and aku jerit2 tyme tgk n'sync dulu
tp filem jB ni aku x jerit la mcm fanatic fans die tu
hahaha
cuma mmg best la dokumentari filem ni
smpai tetiba aku bley nyanyi skali
[okay~~tetiba aku terbayang lagu "down to earth"]

aku just kagum tgk talent die dr kecik
tp suara die mmg hampeh..!!
cnfirm la x bley lawan usher
cuma mungkin personaliti die la kot
yg wat die jd kegilaan [yelah sgt....]

ok dulu aku benci..tp skrg suka [ckit la haha]
tp jgn igt nk fanatik sgt..
skadar mula memandang dr sisi berlainan
hahaha x salah kot?
td pun br terfikir nk g lyan skali lg
sbb..
aku suka tgk fans die yg over excited tu!!!
hahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails