08 May 2010

happy mother's day!!! [Saturday, 11:28pm]

happy mother's day!!
special dedicate 2 my lovely mom..
PUAN NORAINI MD NORDIN!!


aku tahu mama aku x membaca bLog ini
tp aku mau satu dunia juga tahu
bahawa aku amat mencintai dan menyayanginya

thanks mama..
sbb besarkan aku
sayangi aku
beri pendidikan pada aku
beri didikan agama padaku
beri wang ringgit padaku
nasihat aku
bebel padaku
marah padaku
but i know smua itu hanya untuk kebaikan aku!!

i cant live without u mom
my mom is d most tabah one!
my mom is the most yg komited dengan kerja
my mom is the most funny mama in the world
my mom is the best tukang masak aLso
everything about her
buat aku rasa DIA insan paling sempurna!

aku tak tau sama de aku bLey menjadi sepertinya
tp ckit2 ciri2 tu ada kot [haha]

thanx pada my bro mus
wpun da kenyang dengan dinner last nite
mus x lupa membeli cake
utk sambutan mother's day
tetibe kat umah tgk de benda alah ni



~~credit to mustaqim~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails