09 May 2010

berbillion thanx!! [Sunday, 4:35pm]

thanx pd kengkawan yg bg semangat
mendoakan kesejahteraan family aku
mendoakan kesihatan abah aku
time kasih bebanyak =)


and special thanx to 
my beloved frens
ain ishak and nursyam
kerana sudi mendengar luahan hati
memberi pndangan 
dan snggup mendengar perluahan bebelan perasaan ku ini =)


aku nk inform
yg family aku da okay! =)
okay sgt2
segala permasalahan da terurai
yg keruh dah jadi jernih
mudah-mudahan
kebahagiaan dunia akhirat ada bersama keluarga ini
selama2nya
insya allah

2 comments:

saadah said...

oit..ape yg berlaku wei.x story pun ngn aku..

amarnie_zizan said...

x de pe la sgt..masa bpak aku msuk hspital 2 de cikgu perempuan mn ntah nk tnjuk baik sgt...bila siasat masya allah die pnah cuba nk rosakkan umah tgga ckgu len..mental la cikgu perempuan 2..mjur kitaorg cpat2 bertindak..adeh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails