16 January 2011

hari membosankan dan BOSAN [Sunday, 7:03pm]

haishh..aku mmg minah last minute
pe2 pun last minute..tp kalu melibatkan benda yg aku x suka la
ni penat dowh
baru smpai umah
kuar kononnya nk topup minyak n touch 'n go
tp mcm pe ntah


mula2 g esso/mobil : 
kak..line x bper ok..selasa ni br de
then g caltex kat bukit awi sana nuu..siap tmpal notis :
"touch 'n go tidak dijual"
adeh? meluatnya..tidakkah die tahu smua itu satu keperluan?


mesti de yg kata
"nape ko x g atm maybank je..or mn2 atm yg bley topup?"
aisey..dulu pnah wat..skali kad kena telan
padahal slalu wat ok je
start dr situ mmg x pnah nk guna atm da
takut beb..satu hal plak aku nk menapak g bank


then dgn minyak kete yg masih tggal dua bar..
haha knon2nya nk isi minyak penuh la
aiseyman..bapak ramai org!!
x suka...x suka
nk kata sok cuti x la plak
g petronas jam, caltex, shell..esso mobil
aku rasa kalu de stesen minyak PAK ABU pun mesti jam ngan org gak
BOSAN!


aku bukan pe
1st sekali dgn org yg travel jauh ke sek mcm aku haruslah
minyak tu penuh
mujur la touch 'n go aku de berbaki 6 hengget 40 sen
aku mlas nk menunggu lama ikut laluan tunai maa
tahu2 je la kat penang bridge tu cmne pepagi


tp pengajaran/hikmah disebalik yg blaku :
LEN KALI WAT SEMUA KEJE AWAL
SKRG DA KENA PADAN MUKA SENDIRI


haishhh~~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails