06 July 2010

minta maaf~~ [Tuesday, 9:59pm]

tetiba hari ni teringat kat sorang kwn
not my best fren actually
tp bley la menjadi sbahagian cerita idup ini
da lama sgt x de updates ttg die
tiba2 mcm mana ntah bley tercari
and jumpa
rupa2nya byk kisah idup die yg aku tertinggal


hmm..kalu aku jumpa die
mau je aku mhon maaf byk2
sbb dlm persahabatan kami
aku x pndai mengakhirinya
aku pndai memulakan
tp last2 aku yg menghancurkan persahabatan tu


minta maaf~~sbb aku x pnah berusaha nk berbual ngan die
minta maaf~~sbb aku pnah merosakkan sesuatu yg penting dlm idup die dulu
minta maaf~~sbb aku x berusaha nk dekatkan diri aku ngan die
minta maaf~~sbb aku x pnah nk amik peluang bila die kata die mgkin juga sukakan aku
minta maaf~~sbb aku x pnah nk pndai control diri aku bila berhadapan ngan die
minta maaf~~sbb aku pendam perasaan pd die
minta maaf~~sbb aku x bley elakkan diri meminati smua kegemarannya
minta maaf~~sbb kali terakhir aku sms die aku x pnah cuba hubungi die lg


mgkin skrg die da berbahagia..
smoga dunia akhirat die bahagialah! 
mgkin bila die da temui kebahagiaan sndiri akan wat aku lebih lega
mmg x bley lupa die..
tp at least aku x menderita
itu pun da ckup bgus kan?
v(^o^)v

2 comments:

Cik Tinny said...

aiyoo...ni kwn laki kah?

amarnie_zizan said...

yup..citer lama tp bila igt balik mcm x bley lupa plak..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails