17 June 2010

suatu impian~~ [Thursday, 10:44am]

mcm best je berbalas komen ngan tini kat fB
ttg jdoh dan mencari jdoh
haha 
kata tini itu statement terjah-menterjah
tp dlm byk2 komen
aku plg suka komen tini yg terakhir iaitu..

bestkan kalu dpt wat umrah?
bukan sbb nk doa dptkan jdoh 2
tp seharusnya sbg muslim de cita2 sbegitu kan?
br lah azam nk mngerjakan rukun islam ke lima 2 smakin kukuh dlm diri

hmm...mula terfikir2
drpd aku bz pikir2 bila nk kawen baik aku kmpul duit g wat umrah
mgkin idup aku lebey tenang..skrg mcm kacau-bilau je
hahaha
drpd aku bz pikir2 bila nk settle problem baik aku pikir benda yg 1 ni
tp sbelum g hruslah menyediakan diri dgn amalan2 yg baik
muhasabah diri segala2nya
memperbaiki kelemahan2 dan dosa2 yg pnah dibuat
haruslah ye
bukan kerana dipaksa2, bukan utk menunjuk2
tp yg pasti~~impian ke sana hanya utk mencari keredhaan allah swt
mudah-mudahan impian aku ni dimakbulkan allah swt hendaknya
amin~~~

p/s ; thanx 2 tini sbb memberi great idea!!

3 comments:

Mohd Hafizan Mazuki said...

kak qq sudah gila blog seperti saya,,,,hehe

amarnie_zizan said...

haha ko ni jang~~tp blog ko dan zuzu msih mjadi kegilaan aku kan!! cuma mcm jrang update je smenjak dua menjak ni huhu

amarnie_zizan said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails