17 June 2010

makan bola, tido bola, lyan tgk bola! [Thursday, 10:25am]

since worldcup '98
mmg bola sepak itu sudah sebati dgn diri aku
mgkin lebih tepat...
usia 2 kot mematangkan diri aku ngan bola sepak ni?
haha


tp..bliv it or not
aku da bmain bola sepak since aku drjah 1
x pcaya?
bley tanya parents aku
x pun..jiran2 aku
wktu 2..
main bola dlm ujan sgt lah mengghairahkan aku & my sister [euuw??]
dgn t-shirt pnuh lumpur
plus boys vS girls
x pun gank adik-bradik aku melawan anak2 jiran tetangga
kena plak pastu bebel ngan my mum
and tali pinggang abah merupakan mkanan kaki kami
hahaha such a precious moment 2 me
kalu suruh aku men balik skrg mesti malu besar ni!!


and keghairahan ttg bola sepak berterusan hgga aku form 6
di mana EPL mkanan utama
tp ms 2 astro kt umah x psg lg
so newspapers and tv report la yg sgt2 memainkan peranan pnting
tyme 2 i'm so addicted with arsenal
plus kakLong g UK and bw balik lots2 of arsenal stuff!!
so keterujaan mkin mjadi2
tp aku ni mudah bosan..bila arsenal da mkin truk prestasinya
aku mula berpaling tadah pd liverpool!!!
hahaha ni smua brothers aku la punya pengaruh ni ;p


tyme blajar kat U plak
excited mula hilang
sbbnya?
x rmai frens specially gurls yg minat bola
slalu minat pun bermusim
x pun sbb de lelaki2 handsome 
x caya cuba tny gurls yg minat sgt ngan cristiano ronaldo
hahahaha
2 pasal aku x bley nk msuk sgt
sbb handsome 2 bukan pengukurnya
skill 2 yg pnting k =)
then aku segan ckit nk melepak ngan dak2 lelaki kat dewan mkan tgk bola
ye aku segan...hehe


skali je kot match yg best aku pnah tgk kat kolej dulu..
x silap ms 1st year, worldcup gak
between spain and england [kalu aku x silap]
benci giler aku ngan england ms 2
and thank god spain mng plak dlm match 2
keterujaan mkin mjadi bila bersorak2 ngan abg2 snior
wktu 2 kursus pM kot kalu x silap
bergendang smua de
hahahaha
mmg 2 plg heaven di U rsnya!!
huhu


ckap ttg football..
local or international football..aku x memilih sgt
bukan nk jd ptriotik ke pe suka tgk local punya
tp football beb!
x de sukan sehebat football yg bley wat aku lepak dpan tV 3-4 jam
and i hev 2 admit
football mmg tyme plg best utk aku bkumpul satu fmily
even smua dlm satu umah
kdg2 sorang ke sana, sini..keje
kdg2 sehari x nmpak muka
tp bila de football match
so magic!
all my family members will kumpul2 together
sorak and menikmati indahnya sesuatu perlawanan itu
so..jgn pikir bola sepak ni hanya buang masa je
mgkin bg certain people..de hikmah tersembunyinya
cheeeeewaah!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails