07 May 2010

pengakuan patah hati [Friday, 8:52am]

amaran : entry kali ini mgkin menggunakan bahasa yang kurang disenangi sesetengah orang..dan ianya memang ada kaitan dengan mereka yang masih hidup. juga mempunyai unsur ugutan pada mereka yang terlibat. justeru harap anda yang membacanya memahami isi kandungan entry kali ini yang mmg berkaitan dengan tajuknya iaitu "pengakuan patah hati". ~~faham2 je la ye bila hati sudah patah ini..sekadar mahu berkongsi perasaan yang memang berbuku2 sekarang ni =)


bosan org asyik bertekak
tambah2 melibatkan aku dan beberapa lagi
dan lebih2 lg
msg2 x tahu cari jalan penyelesaian


lagi bosan + sedih + sayu
bila tgk org patah hati


lg teruk bila ianya
melibatkan seseorang yang penting pada kita
tp apakan daya
hendak menegur
bimbang terkasar bahasa
hendak jadi orang tengah
bimbang hilang bicara plak

tertanya...hati yang terluka
boleh ke jd mcm ni?




diubati..disembuhkan??
mgkin amik masa
lebih dashyat...
kalau x de yg mahu mendengar pengakuan atau suara hati
mereka2 yang terlibat
atau lebih dashyat
bila yang terlibat langsung x mo bersuara!!

tp lebih sakit + kecewa + terkilan
bila si pengacau terus mengacau
x pernah puas dengan pe yg mereka ada
dan sama sekali suka membuat sesuatu
yang mmg menjelikkan manusia2 lain terutamanya aku

sebagai seorang manusia
pemerhati
aku mahu bertindak dengan waras
jangan paksa diriku bertindak mengikut emosi ini
sebab aku tahu diriku seorang wanita
kdgkala emosi mengatasi segalanya

jika si pengacau masih berterusan mengganggu
dan segala yang dijanjikan tidak dikotakan sebaik mungkin
atau mungkin si pengacau masih terus mengingkari janji
menjadikan segalanya yang ada hancur, goyah, goyang
jangan salahkan aku
atas kemungkinan segala tindakan
yang bakal aku ambil selepas ini
terlajak perahu boleh diundur
terlajak kata
terlajak sms
terlajak perlakuan
masakan boleh diundur mcm 2 je?

mmg ini pengakuan patah hati
patah hati seorang gadis/wanita/anak/ntah pe lg
patah hati dengan si pengacau yang durjana
si durjana yang x pernah serik

jangan sampai jika setitis air mata aku jatuh ke bumi
mmg aku x akan berhenti
mencari si pengacau yang dengki
pengacau yang mmg hilang kewarasan diri
jangan sampai aku panggil si pengacau tu b**i

dah la..patah2 hati pun mmg kena lalui
hope aku masih ada kewarasan diri
jangan mencolok sarang tebuan
wpun aku mmg bukan tebuan
tapi bisa yang boleh aku semburkan
mungkin lebih berbisa
daripada tebuan
so be careful si pengacau!
kalau masalah ini x jernih2
sampai lubang kubur pun aku brani cari!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails