02 May 2010

menggedik di fB [Sunday, 1:53pm]


terjumpa group ni kat fB
tp x join pun
but entry kali ni mmg berfokus hal2 sebegini


serius..sgt menyampah
melihat org yg da terang2 couple tp still nk ngaku bujang
de msalah ngan saham anda ke?
atau bajet mcm artis sgt?


tp aku bley maafkan la hal ini
sbb bg aku just couple
sok lusa ptus x de apa2 mkna sgt kan?
yelah, selagi belum kawen..haha
tlg la jaga hati dan perasaan prtner anda 2
bahaya tau penangan fB ni
de org jmpa cinta baru kat sini
de yg cerai kat sini
de gak la yg ptus cinta kat sini


tp mana bley lawan kegedikan
bini2 org yg mmg "gedik" semasa berfacebook
hahaha x smua mcm ni
sape makan cili silalah terasa ye~~


bkn pe..
cnfirm2 awak 2 da hak milik mutlak husband awak
pe de hal masih nk menggediks ngan jantan len?
silalah bergedik ngan suami anda ye~~


aku ni bukan nk tnjuk jeles ke pe
tp kalu kita sndiri melihat rasa muak dan mcm
"hai...lagak mcm org bujang"
pe kes 2?
itu br aku yg rasa
ntah2 org len??


mgkin suami2 dan bakal suami perlu memantau
aktiviti buah hati anda
hehehe


pesanan khidmat masyarakat drpd saya
qamarini zizan 
v(^o^)v

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails