27 April 2010

sabtu indah.. [Tuesday, 11:22am]

entry ni patut post sabtu lepas
tp disebabkan bz and mcm x de mood nk tulis
tertangguh la smpai hari ni



montagne jeunesse face masks
superb murah!!
dan sangat relax semasa memakainya


actually masa aku g guardian
main reason nak beli lip balm
tp bile nga promosi 4 in 1
trus beli
de byk jenis
plg aku suka jenis dead sea
sbb anti stress
tp masa 2 stok utk 2 da abes
try la blemish mud

sedap btul pkai..haha
terasa nyaman sekali aloe vera 
yg melekat pd pipi comey aku ni [kuang3]


but yg bestnye
hari 2 memandangkan aku cuti
so trus adik2 aku jadi mangsa
abes smua aku suruh tempek masks
hahaha


~~dikya pilih hot vanilla..bila pkai bau mcm melted dark chocolate pun de..and dikya siap gtau muka die mmg rasa panas masa disapu masker ni..masa sapu 2 bau punya la sedap smpai aku rasa nk makan je kulit muka die haha~~


~~fatin choose strawberry one..terbau2 lagi betapa freshnye bau strawberry tersebut ahaks ;p~~

yang x sempat diambil gambar is udin and afiq!!
haha diaorg pun terjebak sekali
utk diaorg just fruit smoothie
mmg lepas pakai muka 2-2 orang
tetibe cerah..
hehehe
dan yg x tahannya..siap gtau aku
"nanti nk wat lg pggil kami"

hahahahahahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails