03 December 2011

vlogging? [Saturday, 9:10am]

blogging
perkara biasa org buat
vlogging
jarang nak wat
sbb kalu salah wat kena maki hamun je
hehe

vlogging, atau dlm istilah wikipedianya:
" is a form of blogging for which the medium is video,[7] and is a form of Web television. Entries often combine embedded video or a video link with supporting text, images, and other metadata. Entries can be recorded in one take or cut into multiple parts. It is also a very popular category on YouTube. "

sebut pasal utube
byk dah malaysian yg berani vlogging
most of them are successful
tp ada segelintir yg menjengkelkan
but aku puji la keberanian dan confidence diaorg ni
even aku sendiri segan

maria elena
aku tabik ketidakseganan hang..
bg certain people, dia mgkin over
tp ke"over"an dia la yg buat video ni nampak happening
tp mgkin boleh improve lg..
sbb dia hanya bercakap, cakap dan cakap
sometimes jd talkative pun bleh buat org jd bosan

next..adik _________
aku x tau nama dia
tp hanya video ni je dari dia yg aku layan
mgkin baru nak mula..
asyik ulang 2-3 perkataan dan ayat yg sama
but u go girl!
teruskan usaha anda

anwar hadi
best sbb english sgt fluent
tp yg x best bila beliau da lama x update vlog
atau aku yg tertinggal?
most of his video mmg menyatakan apa yg betul
muda2 lg fikiran dah matang
haha

matluthfi
ini terbaik dr ladang
vlog dia plg enjoy skali nak layan
dengan loghat utara yg pekat
dan isu2 yg dibangkitkan relevan sama skali
all the best bro!
teruskan buat hari aku gelak guling2
hang mmg the best

jd..melihat kpd keberanian depa ni
mahukah anda juga menjadi vlogger yg disegani?
tepuk dada tanya diri
v(^o^)v

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails