05 December 2011

owh diana amir! [Monday, 12:51 pm]

masa mula kenal pelakon sorang ni
mcm agak meluat
seksi x ingat!
tmbah2 lakonan dia dlm "aku masih dara"
agak berani
fesyen rambut
gambar kontroversi
semua pnah dia buat la


tp itulah kata org
hidayah allah swt tu sgt menakjubkan!
bila2 kita boleh dapat [dengan izinNYA]
alhamdulillah
diana amir kini
turut mengikut jejak artis lain
seperti wardina, irma hasmie, nora
untuk berhijab
awal dia berhijab dulu
ada juga mulut2 jahat
"ala...sekejap je tu"
"ala..jenis artis ikut trend..lama2 jadi mcm si polan si polan..tudung tertanggal"


sapelah kita utk mengatakan itu semua?
bila seseorang mengambil keputusan drastik begini
ianya bukan suatu yg mudah
tambah2 berubah ke arah yg lebih baik
iman x kuat, jiwa x kental..
silap hari bulan semua boleh ditinggalkan mcm tu je
tp aku percaya
insya allah perubahan beliau yg satu ni kekal
sebab aku tgk lepas dia berubah pun
dia dikelilingi org yg baik
sbb aku pernah baca
jika nak jadi baik berkawan la dengan org baik
sbb jika kita alpa ada juga yg sudi memberikan teguran
tp jika kita mahu menjadi baik tetapi dikelilingi org yg jahat
sudah pasti jika kita alpa tiada siapa yg akan mengingatkan kita
justeru aku salute beliau atas perubahan ni


di sini aku nak kongsikan gambar2 terbaru beliau
gambar lama?
x perlu la kot
org tu dah berubah
serasa seperti x hormat org la plak
huhu



untuk pix2 mabelles ni ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails