27 April 2011

bila hero kampung cuba-try-test awek glamer! [Wednesday, 10:42pm]

x dpt nk tido
wpun badan da penat giler!
aku cuba la pejam mata tp poyo je mata ni
x mo pejam2
then pe lg..update blog yg buruk ni la

smalam dload muvie cun
genre~~romantic comedy by osman ali
aku geram bila kat big cinema x de citer ni!
sakitnya ati..
tp now bjaya gak tgk
cun kan poster die?
seriously citer ni klakar abes!
wpun maya karin mcm x all out
tp aku suka watak remy dlm citer ni
die sbg atan
budak kampung yg loghat die mak aiihhh
meremang aku dgaq
dlm citer ni..
die cuba mengorat [try-test] si luna [maya]

dulu kalu x silap pengarah filem ni yg wat toll gate girl kan?
serius suka giler dgaq depa ckap utara
ngan si kuntumnya
si bedah tonggek..
hahaha
wtak plg aku suka tentulah manis!
semanis orgnya..
manis ni syg betul ngan si kembangnya [kerbau tu la]
pndai die blakon bw watak gadis terencat akal
wuhuu..mantap!!

masuk hari ni da 3 kali aku tgk..
dan mungkin akan ulang dan ulang
bila scene klakar..gelak x hengat!!
tp bila scene sedih..rasa nk mengalir plak air mata
kira smuanya ckup rencah la

pe lg korang..sape2 yg x pnah tgk tu
g la lyan
mmg bley ilangkan stress
kalu kat pggung tempat korang da x ditayangkan lg
pndai2 la cr katne yg bley dload
hehehehe
dijamin 100% citer ni best
cuba-try la tgk
v(^o^)v

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails