24 January 2011

kebudak-budakan...@nk tarik perhatian?? [Monday, 8:53pm]

salam..
tajuk entry knon nk gempak2
tp percayalah smua ini ditulis saat aku sedang waras dan bukan kerana emo lebih
haha

kdg2 de yg tanya aku..nape ko x suka lelaki tu?
ok wat?
haishh...
aku sbenarnya x de prob pun ngan mana2 lelaki
TAPI..
satu perkara yg wat aku senang benci lelaki adalah kerana
ketidakseriusan diaorg dlm idup
dan ini bukanlah bermakna lelaki2 yg suka wat lawak akan trus aku reject!
oh tidak~~lelaki2 yg suka wat lawak ni la ibarat penyeri idup kaum wanita
yg knon2nya skema dan muka 10 sen mcm aku ni
hahaha

bcakap soal ketidakseriusan ni..aku lebih sng ckaplah
perangai mcm budak2
kebudak-budakan!
nape agaknya de yg perangai mcm tu?
adakah sbb dgn cara tu diaorg akan nmpak lebih menarik??
wahaaa...
cantik tertarik ko mmg da bomb la knon2nya?
haishh..

aku x nafikan..aku rmai je kwn lelaki kat luar sana, kat fB, frenster yg gile2
gile dr segi pcakapan dan sbgnya
tp kdg2 diaorg ni aku salute la weh!
x de la gile2 memanjang
ckap tu kdg2 wat aku terkesima.....
"diam2 ubi berisi mamat ni"
bila serius...diaorg serius
bila hev fun..melawak smpai terburai ketawa abes!!

sjujurnya la
aku mmg x suka lelaki yg kebudak-budakan
skali lyan bley la beb
2,3 kali adoyaiii
aku rasa baik x mghadap diaorg
wat menyemak
wat sakit jiwa
hahahaha

p/s : time kasih la pd lelaki2 yg selama ini suka wat lawak ngan aku ye..korang mmg da tau aku suka gelak..lg korang bantai kasi lawak kaw2 pd aku

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails