16 January 2011

janjiku~~x mo jd chipsmore? [Sunday, 3:13pm]

salam..
aiseh
baru ritu update blog
then aku diam balik
haha bukan diam beb
tp keje aku di sekolah ku rasa mcm bizi je


mcm aku citer kat korang la
skrg mmg da cnfirm aku jd penyelaras
bapak giler masa aku attend meeting kat JPNPP
aku yg plg muda!
x de la aku nk riak ke pe
cuma rs mcm sgt2 x ready
keje byk beb!
da la 1st week dulu jd cikgu 2 alam jap
[masuk kul 10 balik kul 4ptg]
letih gak wpun de sorang budak hyperactive
skrg memandangkan budak tu [namanya BOWEN]
de LD
aku tarik die masuk sesi pg
nak g kelas pun die x bley follow P&P
baik aku personal je ajar die..am i rite?
wish me all the best!


okay tukar topik!
mlas da nk citer hal sekolah
yelah..mentang2 cikgu..asyik hal sekolah je kan?
a bit bosan la hehehe
haa...tahun baru
pe azam korang ritu?
azam aku makin byk
dapatkah tertunai beb?
insya allah..yg penting smuanya harus de usaha
poyo je aku ni..da masuk tengah bulan baru nk ckap soal azam
tp believe me..azam tu la yg wat korang jd much better!
x perlu kot nk letak byk2 azam baru
ckuplah 1-2 then tunaikan dulu azam lama yg masih belum tertunai
ngeh3


yeah..skrg soal bisnes aku plak
ala...bisnes "kecik-kecikan" aku tu
wat cakes and cuppies
alhamdulillah
masih de yg order
tp skrg ni aku kalu nk amik order slalunya amik weekend je
x terlarat kot nak wat tyme sekolah
tmbah2 ngan keje di sekolah berlambak2
so pasni sape2 rs nk mkan carrot and choc cake or any cuppies
just let me know k v(^o^)v


okaylah..hope entry ni bukan hangat2 tahi ayam
sbb de gak la yg masa chat kat fB tanya x update blog da ke?
haish...x sngka de follower
x kisah la
yg pnting aku x mo jadi chipsmore lg
kalu blog aku bisa wat org hepy..satu bonus la kan
huhu kena bjanji pd diri sendiri ni
x mo jd chipsmore lg
x mo jd chipsmore lg
~~~lalalala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails