01 July 2010

semakin teruja! [Thursday, 12:05pm]

worldcup kali ni
wpun de byk results dr pengadil yg x betul
and byk team2 "gagah" pulang awal
tp ttap syok utk dilayan


agak best...sebab my favorite team da lepas 2nd round
mmbelasah team si pemuda bajet hensem
sape lg kalu bukan portu2..[haha portugal]
mlas nk sbut2 nama beliau
sbb nanti de gurls yg jerit2
maklumlah syok sgt ngan si pemuda bajet hensem tu
hahaha


bcakap soal keterujaan plak
agak hmpa sbb japan tersingkir
hanya kerana penalti
tggu 4 tahun lg la
huhu


then..skrg yg tggal
smua team hebat2
samba, oranje..
x tahu nk skong sape
tgk je la
ghana and uruguay
kalu ghana mng kira mcipta sjarah la ye
hebat2


match plg sensasi tentulah between
argentina and germany
2-2 pun aku skong
but more to germany
sbb keje sepasukan sgtlah mantap
argentina bukan x bgus
rekod bersih stakat ni..
tp mcm dibayangi maradona sgt
and org pun mcm nmpak messi je
seriously, aku more to team yg nmpak "satu pasukan"
bukan sbb penyerangnya
bukan sbb jurulatihnya [haha]


and between espana and paraguay
masak la paraguay
biasa2 je
cheewaah!!
viva espana!!!
excited! excited!


p/s : piala dunia 4 tahun skali so x salahkan terlebih excited? 
aku de tV, aku de mata..yg penting aku suka..de aku kesah org nk kata pe?
hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails