29 July 2010

benci! [Thursday, 9:35am]

benci la
ngan org suka menyibuk
tetiap hari dtg menjenguk dan nk tau pe kita wat
da mcm n***r plak
pastu kalu aku x bizi mulalah nk men2 lappy aku
haiisshh~~
org len x de pun nk wat gitu
aku pun mahu privacy sndiri maa..
de aku pnah kaco ko waktu ko ngajar?


then..
kalu dtg skadar nk sembang2  x pe la gak
ini..
siap kutuk2 org len plak
mcm la die perfect sgt
kata org ni hot-tempered la


btullah kata sorang kwn..
mgkin org cmni nk cari sum1 utk die rapat
tp die salah org la
siap die bley kutuk2 lg org yg rapat ngan aku tu
haiishhh...
mmg cari nahas la tu
kdg2 die ni jahil gak
men ikut ckap smua perkara ikut pemahaman die
kalu x tau and x faham sila tanya k!
jgn nk tunjuk bodoh sombong


x suka la
org mcm ni
duri dlm daging
diam2 org cm ni sgt bahaya~~
kena lebih hati2
mujur yg len2 sgt2 okay
die ni je=========K.O
bencilah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails