16 June 2010

unknown caller [Wednesday, 2:22am]

whos GG?
aku mmg x kenal
dan x pnah de kwn yg bernama sdemikian
tp sbb nama ni
wat aku sakit hati dan mrah


sbbnya..
selalu sj aku dpt call dr sumone
which is not my fren
call and ask me to speak with the girl name GG
kdg2 dpt msg plak
antaranya la :
"hey GG..how are you?"
kalu aku tanya sape
menjawab plak
"hai..kwn satu sekolah pun x kenal?"


damn shit!!
perkara ni berlaku sejak aku 1st year lg
and smpai skrg masih de unknown caller 
yg call atau sms aku smata2 kerana GG ni
kalu number yg sama is okay
aku bley je anggap salah number ke pe
tp kalu da lebih dr 30 number yg call/sms
pesal number aku plak jd mgsa ni?
geramnya.......................!!!!!!!!!!!!!


kdg2 terfikir..de org nk dajjalkan aku ke?
serius kalu btul de..aku mmg nk sumpah-seranah dia
btul2 menyusahkan hidup org la
disebabkan unknown caller td
aku btul2 jd trauma kalu unknown number yg call aku
even kawan aku yg call pun
aku suruh adik @ kwn je jwabkan
sebabnya kebanyakan yg call suara lelaki
kalu sms plak more 2 gurls [tp aku pcaya mesti lelaki punya la]
aku ni kan mmg de habit x bley dgar suara lelaki
lg menjadi2 takut aku 2


and br aku perasan..serius br td perasan
since dikacau ngan org2 yg mencari si GG ni
aku slalu silentkan hp..
dulu de kwn pnah tanya
"pesal ko suka silentkan hp?"
smpai kakak and mama aku pun slalu tgur cm 2 gak
kata diaorg kalu de kes2 kcemasan nnti aku gak yg bermasalah
and jwapan aku bila diaorg tanya :
"sj..x suka bising2 ni..bingit telinga"


tp skrg aku faham
and sgt faham
bukan sbb aku x suka dgar bising2 ni
and bukan sbb bingit
tp aku sbenarnya trauma kalu melayan suara2 unknown caller tu!!!!

2 comments:

Cik Tinny said...

menyampahkan?? len kali ko angkat je..biar die ckp sorg!

amarnie_zizan said...

kdg2 wat cm 2 gak...tp menyusahkan aku je tau...geram2!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails