16 May 2010

well..ini hikmahnya kot? [Sunday, 9:07pm]

hmm..since abah msuk hspital
umah da mcm lain
smua bz urus itu, ini
kdg2 tgk mcm tongkang pecah pun de

memandangkan abah dimasukkan ke penang hospital
agak penat mgkin berulang-alik ke sana
wpun sek aku x la jauh dr situ
hehe mgkin gak msg2 pun da x amik cuti
penat 2 terasa la kot

and today abah da bley dibawa balik
next two days rasanya kena g wat check-up balik kat hspital
so far now..everything is ok
sempat plak abah aku lyan thomas cup td
tp kami akhirnya terpaksa "halau" abah
sbb die bley jerit2 plak masa taufik hidayat kalah td
hahaha
bukan halau sebab pe
nnti darah tggi naik balik
and yg berkenaan jantung itu la plg risau

lepas ni..smua makanan kena check balik
no more cheese for my fmily~~haha
no more oily foods..no more nasi kandar ye kakLong
and sugar also......................
smua sila sihat kembali ye~~=p
itu kot hikmahnya?
my abah pun x mau la anak2 die pun
jd mcm die gak
btul x? huhu

jd..agak2 mcm mn la idup aku terpaksa berkorban smua ni eh?
specially part cheese 2?
and nasi kandar aLso??
hahahahahaha

1 comment:

Aidan Savage said...

sila jd mcm family aku. sugar n garam x jalan (kalau ada krisis gula x pernah efek family aku). susu pekat manis pon x bli. internal organs, lemak bagai pon x bli. fast food, kek, kuih, basically apa2 yg manis pon parents aku x bagi makan. jus pon without sugar,ajinomoto pon x bli, masakan suma tawar, x pernah masak kari, roti pon bli wholemeal only. masa ayah aku ada dlu, lagi ganas wor. makan stim2 ja. aku ni gemuk pasal pandai2 cari makan kt luar. hahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails