21 May 2010

mind ur own business [Friday, 8:21am]


kucing ni pun rs nk mrah bile die diganggu [haha]
tmbah2 manusia
plz mind ur own business!
pe la sgt yg die x puas hati ngan org sekeliling ntah?
padahal x de sape pun yg kaco idup die
die de kaco org lg de la


pe yg ditulis mmg tuju pd die la
kalu die nk terasa~~mmg pedas la kot jwabnya? haha
tp 2 all my bestfrens [lebey2 saadah and ain ishak]
entry ni bukan tuju kat korang ye~~wakaka
tkut nnti salah faham plak
wiwi~~


mmg aku akan terus tulis gini
biar si die terus tertanya2
"pada aku ke qama tuju smua ni?"
bukan pe
org jenis ni agak x makan saman
kalu aku sound direct pun mmg die wat bodo je
baik aku wat cara silencio attack
haha biar die pelan2 belajar utk ubah sikap buruk die 2


aku bukan pndai2 nk nasihat
tp aku dah perhati lama da
pe je yg org len wat ada je die x suka
x tau la dalam hati mcm ne
atau mgkin sikap die begitu
tp aku ttap x bley terima sikap cm 2


de sesetengah kawan2 aku..
bley je aku trima baik buruk diaorg?
tp yg ni lebih nmpak buruk dari baik
setiap minit rasanya kot de je nk umpat hal org len
pastu kalu ditegur pndai plak balas balik
kdg2 jelik sbb die x bley nk terima kenyataan
tentang pndangan org len pd die
harus disimpan ke kawan mcm ni?
aku rasa da berbakul2 kot dosa aku kalu lepak ngan die
dosa pe tau..mengumpat
mengumpat je la die tau
haishhh..smpai aku pun jd meluat


pd si die "tercinta"
wpun aku pnah de kenangan dengan kamu [x byk la sgt kot]
aku mmg da ilang segala respect pd dirimu itu
pasni nk jd pe aku x kisah
de aku kesah?? [ala2 azwan ali]
kalu aku menjauhkan diri dr kamu pun
mmg aku x rugi pe2
bukan umah ko sbelah umah aku pun?
atau bukan aku berkongsi makan 1 pinggan ngan kamu pun?
ish3...cuba berubah la syg ye~~
hahahahahaha

3 comments:

Aidan Savage said...

kucing tu nmpk cam burok prangai gile. hahahahahah =))

saadah said...

uikss..sape la yg suke sgt mnjadi pencroboh idup ko ni qama..babun tul ek org2 cmtu..tah pape..

amarnie_zizan said...

od: mmg babun~~aku hrap sgt die bc blog aku ni..biaq die tau org mmg x suka perangai buruk die 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails