13 April 2010

muhasabah diri [Tuesday, 1:17am]

i dun care what they say
aku tahu kemampuan aku
bukan smua benda aku bley wat
sumtimes kita kena berpijak pd bumi yg nyata


aku da cuba
mgkin belum cukup usaha
x tahu mcm ne idup aku slepas ni
sama de bley hadapi atau tidak
kdg2 berputus asa mgkin tindakan kurang bijak
but aku cuba la
sedaya upaya
belajar apa yg x pnah terlintas di hati ni utk buat


de yg ckap
"cuba ikhlaskan hati"
ye..sy da cuba sebaik mgkin
"x pe..ilmu tambahan"
ye...sy selalu think +ve


i dun like 2 use the word "but", "tp"
sbb itu mcm beri alasan je
"but" [finally..haha]
sehingga kini kepuasan dalam diri 2 belum ku dpt


"pengorbanan"
atau mgkin aku x faham erti smua tu?
atau mgkin yg memberi nasihat x berada di tempat aku?
atau...atau...dan atau!!


ya ALLAH..beri aku semangat
jgn biarkan aku menjadi seorang yg x berguna


at least aku mahu tinggalkan smua ni
mybe at 1 day
dengan senyuman


..........
..
.........
..
.........


all the best qama!!
v(^o^)v

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails