16 March 2010

sMeLLs goOd..ahaks!! [Tuesday, 1:09pm]

dis is my favorite student [bias jap]
ernest nama die
year 4
pix ni diambil masa 2nd day ujian kat sekolah dulu


                               
~~ernest with zoey [albino + low vision]~~

setiap kali aku tgk die wat pe2 pun guna mesin braille tu
mesti tersentuh hati aku
tmbah2 plak die mmg comey sgt
sedih la plak bila lihat
betapa susahnya die nk wat semua tu
pnah dlm ujian smpai dua mesin braille die kena guna

and of course aku akan igt lg peristiwa
bile die x sempat jawab beberapa soalan maths
dalam diam mengalir air mata die
smpai aku yang mengawas kelas masa tu pun x perasan
serius aku rasa
budak2 lain yg celik pun belum tentu sebagus dan bersungguh2 mcm die

paling mengharukan aku, setiap hari dtg sekolah mesti die akan tgur aku
wpun aku mungkin cikgu plg akhir die tgur, tp die slalu akan excited bile tgur aku
terfikir one day mahu record aksi die tu [blum de kesempatan]
everyday die akan excited sebut nama aku~~"Cikgu QQ"
then ckap die sayang aku {oooo i love u too!}
bile aku tanya "nape syg sgt dgn cikgu?"

jawab die..
"Cikgu QQ baik, lembut..x pnah marah"
yup..mmg dengan die aku x pnah marah
sbb die baik dengan tingkah lakunya
yg lain2 tu agak nakal, jadi perlu untuk aku jadi garang
and one more reason nape die suka aku
"Cikgu QQ always smell good"

hah?!!
thanx to lancome..
sbb kalu x silap masa die tgur aku tu
mmg aku pkai yg ni
curi2 pkai my sis punya jap hahahaha



1 comment:

Qamarina said...

ooo patut la Lancome Perfume aku slalu je berkurangan..rupanya hang punya keja..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails